Podkarpacki Zespół Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej aplikacji mobilnej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Deklaracja dostępności dotyczy aplikacji mobilnej e-Biblioteki Pedagogiczne.
Aplikacja opublikowana: Ostatnia aktualizacja aplikacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta aplikacja mobilna jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności i wyłączeń wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem
- niektóre elementy (np. odnośniki) mają nieodpowiedni kontrast,
Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej aplikacji mobilnej możesz zgłosić do Kancelarii Głównej — mejlowo biuro@pzpw.pl lub telefonicznie 17 85 340 97.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej aplikacji mobilnej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- numer wersji aplikacji mobilnej oraz informację, w którym dokładnie miejscu jest problem z dostępnością cyfrową,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do naszego organu nadzorującego:
- Organ nadzorujący: Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie
- Adres: al. Łukasza Cieplińskiego 4, 35-010 Rzeszów
- E-mail: urzad@podkarpackie.pl.
- Telefon: 17 850 1700.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Pozostałe informacje
Dostępność architektoniczna
Dostępność architektoniczna Podkarpackiego Zespołu Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie
Dostępność architektoniczna Podkarpackiego Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie
Dostępność architektoniczna Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Czudcu
Dostępność architektoniczna Biblioteki Pedagogicznej w Tarnobrzegu
Dostępność architektoniczna Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej w Krośnie
Dostępność architektoniczna Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej w Rzeszowie
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
Podkarpacki Zespół Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami następujące środki wspomagające komunikację:
- kontakt telefoniczny (w godzinach pracy);
- kontakt korespondencyjny (pocztą tradycyjną, e-mailową);
- przesyłanie wiadomości tekstowych, w tym wiadomości SMS lub poprzez komunikatory internetowe;
Na życzenie osoby ze szczególnymi potrzebami istnieje możliwość skorzystania z tłumacza języka migowego (PJM) po wcześniejszym zgłoszeniu takiej potrzeby z co najmniej 3-dniowym wyprzedzeniem, elektronicznie na adres e-mail: biuro@pzpw.pl.
Żadna lokalizacja nie posiada pętli indukcyjnych. W każdej lokalizacji zapewniono możliwość wsparcia przez pracownika w zakresie komunikacji i załatwiania sprawy.>